måndag 5 november 2007

besök

Jo, jag är medveten om att det var ett bra tag sedan jag lyckades skriva någonting här. Dagarna går helt enkelt för fort :)
Jag har haft besök av Stephane. Vi tillbringade mycket av tiden med att titta på lägenheter. Men vi hann med andra saker också - Tate Modern, rundtur på LSE, Natural History Museum med mera. Vi har också bara vandrat runt, ätit éclairer och pratat!
Lägger upp lite bilder så ni får se! Nu ska jag sova - är trött efter att ha tillbringat de sista sex timmarna på att skriva essay om 'What were the implications of De Gaulle's approach to integration for neo-functionalism?'. Jättekul :)

Jag på Natural History Museum
Steph i en paviljong i Hyde Park vid Serpentine gallery. Paviljongen är byggd av någon dansk man (minns inte hans namn) :)
Steph köper äpplen på 'Apple Market' vid Covent Garden.
Vid ingången till Tate Modern stod den här jättespindeln, som också utställdes utanför Guggenheim när vi var i Bilbao!
Sista kvällen åt vi på Sausage and Mash (eller S&M:))! Cool ställe :)

Inga kommentarer: